Klantenservice
FAQ
Hoe kunnen we jullie bereiken?
EcoToGo is op verschillende manieren te bereiken. Zo kun je met onze klantenservice bellen, chatten en, uiteraard, zijn we ook per mail bereikbaar.
Telefoon:
E-mail: kllantenservice@ecotogo.nl
Dit is niet alleen voor jou fijn, maar op deze manier werken we ook nog het meest milieuvriendelijk!
Hoe kan ik betalen?
Bij EcoToGo vinden we het belangrijk dat de aanschaf van onze eco vriendelijke producten zo soepel mogelijk verloopt. Zodat je met veel plezier opnieuw bij ons besteld en wij daarmee met elkaar het milieu helpen.
Bij Ecotogo.nl betaal je eenvoudig en veilig op de manier die jij prettig vindt. Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
iDEAL – Snel en vertrouwd via je eigen bank (NL)
Creditcard – Visa, Mastercard en American Express
PayPal – Veilig betalen met je PayPal-account
Apple Pay – Voor gebruikers van iPhone, iPad of Mac
Google Pay – Gemakkelijk betalen via je Android-apparaat
Alle betalingen verlopen via een beveiligde verbinding. Zo kun je met een gerust hart jouw duurzame aankopen doen.
Hoe lang duurt het om mijn terugbetaling te ontvangen bij een retour?
Terugbetalingen worden binnen 5-7 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product. Voor meer informatie over het terugbetalingsbeleid, kijk gerust naar ons Retourbeleid.
Heb je alsnog vragen? Neem dan even contact op via onderstaand formulier, de chat of telefonisch.
Kan ik artikelen ook ruilen?
Momenteel bieden wij geen directe ruiloptie aan, maar je kunt het product retourneren en een nieuw product bestellen.
Contactformulier
Gegevens kantoor
Ecotogo.nl
Telefoonnummer: 085 060 5312
E-mail: bestellingen@ecotogo.nl
(geen bezoekadres)
Kantooradres:
Keizersgracht 467
1017 DK Amsterdam, Nederland
Btw-identificatienummer: 858302937B01
Handelsnummer: 70383677